Obchodné podmienky

1. Záväzné podmienky k objednávkam a storno podmienky

Spoločnosť Let's Smile s.r.o. so sídlom: Abovská 352/80, 044 11 , Ždaňa, IČO: 56 437 811 (ďalej len ako "Spoločnosť"), vydáva v zmysle ustanovenia § 273 ods. 1 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len "VOP"), ktorými sa riadia záväzkové vzťahy medzi spoločnosťou a zákazníkmi spoločnosti – objednávateľmi služieb dodávaných spoločnosťou (ďalej len "zákazníci/ zákazník"). Zákazníci sú povinní oboznámiť sa s aktuálnym znením týchto VOP pri uzatváraní záväzkového vzťahu so spoločnosťou a prejavujú týmto súhlas s ich aplikáciou na záväzkový vzťah so spoločnosťou.

2. Podmienky súvisiace s prenájmom atrakcií :

2. a) Prenajímateľ sa zaväzuje byť v stanovenom čase na stanovenom mieste podľa dohody so zákazníkom a zabezpečiť dovoz a montáž atrakcií alebo iného prenajímaného tovaru a na konci eventu tieto atrakcie bezpečne demontovať a odviezť ak to nebolo dohodnuté inak. 

2. b) Prenajímateľ nie je zodpovedný́ za prípadné komplikácie spojené s elektrickými rozvodmi, vodným potrubím (pri vodných atrakciách) či poveternostnými podmienkami, počasím a podobnými vplyvmi, ktoré prenajímateľ nie je schopný ovplyvniť. Taktiež v prípade prenájmu iných atrakcií a zariadení, (ako sú maskoti, fotobúdka, skákacie hrady a iné) ak vznikne situácia, kedy nie je v silách prenajímateľa predísť týmto skutočnostiam a bude spôsobená komplikácia v podobe skrátenia dĺžky trvania prenájmu alebo predčasnému ukončeniu eventu, prenajímateľ nie je povinný nijakým spôsobom poskytovať náhradu nájomcovi - výnimkou môže byť ústna dohoda oboch strán na akcii. Prenajímateľ nezodpovedá za dozor, opateru a stráženie detí na atrakcii. Deti vstupujú na atrakciu so súhlasom rodiča alebo zodpovednej poverenej osoby, kde si podrobne prečítajú podmienky, ktoré sú rozpísané na prednej strane každej atrakcie. 

2. c) Nájomca alebo organizátor podujatia, ktorý nemá záujem o prenájom atrakcii s dozorom je povinný si samostane zabezpečiť dozor - zodpovednú osobu alebo rodičov, ktorí dohliadajú na dodržiavanie kapacity na atrakcii a poriadku počas prevádzky. Na udalosti, kde sa nachádza viac ako 10 detí, je táto skutočnosť povinná! Za prípadné škody na atrakcii je nájomca povinný poskytnúť finančnú náhradu podľa vyčíslení prenajímateľa.

2. d) Nájomca je povinný zabezpečiť, aby na atrakcii neprišlo k možným úrazom alebo poškodeniu v dôsledku nedodržania kapacity atrakcie alebo nevhodného užívania. V prípade poškodenia atrakcie sa nájomca zaväzuje uhradiť opravu podľa vyčíslení prenajímateľa.

2. e) Ak si nájomca atrakciu prevezme samostatne, teda z nášho skladu, je zodpovedný za sprevádzkovanie atrakcie (montáž, uvedenie do prevádzky, technickú prevádzku atrakcie počas jej používania a demontáž). Je povinný túto atrakciu doručiť na adresu prenajímateľa do 24 hodín od prvotného prevzatia ak to nebolo dohodnuté inak. Povinnosť nájomcu sa taktiež vzťahuje na zloženie atrakcie a doručenie všetkých komponentov atrakcie v stave ako mu to bolo odovzdané. Pri takomto prenájme prechádza plná zodpovednosť na nájomcu a zodpovedá za všetky škody, ktoré boli spôsobené na atrakcii a zaväzuje sa uhradiť všetky náklady spojené s opravou. 

2. f) Všetky atrakcie z našej ponuky sú vyrobené z kvalitných materiálov a dodržiavajú všetky platné európske a bezpečnostné normy. Používanie a vstup detí na akúkoľvek atrakciu je možné iba za prítomnosti zodpovednej osoby, ktorá dohliada na bezpečnostné predpisy. Rodič alebo zodpovedná osoba je povinná poučiť deti a usmerňovať ich správanie, aby nevznikli škody na nafukovacej atrakcii alebo zdraví inej osoby. V prípade, že dieťa znečistí priestor alebo bude priestor atrakcie znečistený inými vplyvmi je rodič alebo zodpovedná osoba povinná priestor očistiť, v prípade, že tak neurobí je zodpovedná osoba alebo nájomca povinný zaplatiť poplatok v hodnote 30 EUR. Počas používania atrakcie je potrebné sa správať tak, aby nedochádzalo k nadmernému opotrebeniu atrakcií v dôsledku nevhodného správania a nedodržiavania návodu na použitie. V prípade hrubého porušenia tohto pravidla správania sa, je prenajímateľ atrakcie oprávnený vykázať dieťa alebo ukončiť prevádzku atrakcie bez možnosti návratu peňazí.

2. g) Za správanie a škodu spôsobenú dieťaťom na atrakcii zodpovedá v celom rozsahu rodič alebo zodpovedná osoba. V prípade zistenia, že sa na atrakcii nachádza dieťa bez rodiča alebo zodpovednej osoby musí dieťa opustiť atrakciu. Väčšie deti a dospelí sú povinní sa správať ohľaduplne, aby nedošlo k zraneniu menších detí a mohli sa nerušene pohybovať po atrakcii. 

2. h) Nájomca sa zaväzuje vyplatiť službu a prenájom atrakcie/(í) alebo inej služby v našej ponuke v plnej sume dohodnutým spôsobom na základe riadne vystavenej faktúry / príjmového pokladničného bločku. Prenajímateľ doručí nájomcovi faktúru v elektronickej alebo tlačenej forme. Nájomca súhlasí, že sa oboznámil so všetkými náležitosťami a právami používania atrakcií a zodpovedá za všetky škody, ktoré vznikli počas prenájmu. Nájomca súhlasí, že všetky dodávané služby a atrakcie sú vykonané profesionálmi a vyškoleným personálom a je oboznámený s chodom každej činnosti nášho personálu podľa vopred dohodnutých podmienok a z tohto dôvodu nie je možné podávať sťažnosť alebo žiadať náhradu počas alebo po ukončení eventu.

3. Podmienky súvisiace s prenájmom fotobúdky : 

3. a) Prenajímateľ sa zaväzuje prenajať fotobúdku alebo fotokútik v obvyklom stave na bežné použitie v dohodnutom čase a na dohodnutom mieste. 

3. b) Fotobúdka na prenájom sa doručuje na miesto určenia a odváža z miesta určenia výhradne prenajímateľom jeho vlastnou dopravou, kde súčasťou každého prenájmu je montáž, demontáž a povinná obsluha a dozor počas prenájmu, ktorý zabezpečuje prenajímateľ.

3. c) Nájomca je povinný pred prenájmom zabezpečiť priestor pre státie fotobúdky v dostatočných rozmeroch a to aspoň 3x3m a minimálne jeden napájací elektrický zdroj 230V, v závetrí a v suchom a uzavretom priestore. Ak tomu tak nebude, prenajímateľ má právo z udalosti odísť, bez možnosti návratu zálohy.

3. d) Nájomca je zodpovedný za správanie hostí. Zasahovať do fotobúdky ma výhradné právo iba obsluha fotobúdky, ktorá potrebuje dostatočný priestor a čas na realizáciu úkonov spojených s fotobúdkou (výmena papiera, úprava jasu, sklápanie fotoaparátu a podobne), tieto úkony sú nevyhnutné pre funkčnosť fotobúdky a sú súčasťou doby prenájmu.

3. e) Nájomca je oprávnený užívať fotobúdku primerane povahe a jej určeniu. Nájomca nie je oprávnený dať vec ďalej do nájmu. Nájomca zodpovedá za škodu, ktorú spôsobil on alebo hostia na fotobúdke počas trvania doby prenájmu. Za škodu sa považuje poškodenie displeja, fotoaparátu, tlačiarne, prevrátenie fotobúdky, zničenie fotoplátna alebo prídavných svetiel a všetko to, čo ovplyvňuje funkčnosť fotobúdky alebo sa nenachádza v stave ako pred prenájmom. Ak vznikne takáto situácia, nájomca je povinný uhradiť spôsobené škody podľa vyčíslení opráv prenajímateľa. Ak je fotobúdka vo fatálnom stave tzv. nepoužiteľná, nájomca je povinný preplatiť celkovú hodnotu fotobúdky (podľa nákupnej ceny na faktúre).

3. f) Nájomca súhlasí, že bol oboznámený so všetkými náležitosťami, ktoré boli vopred dohodnuté pri uzatváraní dohody medzi spoločnosťou a nájomcom. Nájomca je povinný vyplatiť tieto služby hotovostne priamo na evente alebo úhradou faktúry, ak to nebolo dohodnuté inak. Nájomca súhlasí, že všetky služby spojené s realizáciou fotobúdky boli splnené v čo najlepšom možnom spôsobe a prenajímateľ si splnil všetky povinnosti ku ktorým došlo pri uzatváraní dohody o prenájme a z tohto dôvodu nie je možné podávať sťažnosť alebo žiadať náhradu počas alebo po ukončení eventu.

4. Podmienky súvisiace s animačným programom a maskotmi : 

4. a) Prenajímateľ sa zaväzuje dodať animátorov a maskotov v požadovanom množstve na event ako to bolo dohodnuté medzi jednotlivými stranami. Prenajímateľ dodáva animátorov, ktorí sú plne vyškolení a spôsobilí na určené úlohy a úkony. 

4. b) Nájomca súhlasí, že je plne oboznámený s možnosťami a aktivitami na evente, ktoré boli vopred dohodnuté medzi stranami. Nájomca akceptuje, že animátori a maskoti majú právo na oddych a to v čase prenájmu, kde sa tento čas ráta ako súčasť prenájmu a nenavyšuje sa o dobu, kedy oddychovali. Nájomca súhlasí že bol plne oboznámený o výkone animátorov a maskotov pri vzájomnej dohode a že títo ľudia vykonávajú svoje činnosti v čo najlepšom možnom spôsobe a na plný výkon. Nájomca taktiež súhlasí, že plne dôveruje animačnému tímu a nemá právo zasahovať do programu a meniť ho. Nie je v kompetencii nájomcu si vytvárať vlastnú predstavu animačného programu alebo animačný program porovnávať s inými, pretože služby prenajímateľa majú osobitný charakter a nie je možné ich porovnať a určiť efektivitu alebo kvalitu.

4. c) Pri vykonávaní animačného programu (tvarovanie balónov, maľovanie na tvár, obrovské bubliny.. viď. ponuka) sa spoločnosť zaväzuje, že využíva kvalitné a nezávadné výrobky, ktoré nemôžu žiadnym spôsobom ovplyvniť alebo poškodiť zdravie dieťaťa alebo dospelej osoby. Všetky tieto výrobky sú certifikované a plne overené na komerčné použitie. 

5. STORNO

5. a) Nájomca alebo objednávateľ svojim podpisom / pečiatkou alebo emailovým potvrdením potvrdzuje objednávku, od ktorej je možné bezplatne (bez storno poplatku) odstúpiť najneskôr 5 pracovných dní pred dohodnutým termínom zabezpečenia služieb. V prípade, že storno urobí v termíne kratšom ako je 5 pracovných dní pred dohodnutým termínom realizácie služieb, storno poplatok predstavuje 80% z celkovej ceny rezervovanej služby alebo je povinnosť objednávateľa vybrať spoločne s prenajímateľom náhradný termín, ktorý umožní obom stranám zrealizovať služby podľa objednávky. Pretože tak spôsobil škodu prenajímateľovi a zabránil mu vo výkone a odoprel zisk, ktorý prenajímateľ nie je schopný z hľadiska času nahradiť v danom termíne. Ak bola uzavretá zmluva a uhradený rezervačný poplatok, v prípade zrušenia objednávky zo strany nájomcu, nájomca nemá právo na vrátenie tohto rezervačného poplatku ak to nebolo dohodnuté inak. 

5. b) Ak nájomca zruší svoju objednávku v deň dodania služby, prenajímateľovi patrí 100% hodnoty z celkovej objednávky bez možnosti refundácie. Pretože tak spôsobil škodu prenajímateľovi a zabránil mu vo výkone a odoprel zisk, ktorý prenajímateľ nie je schopný z hľadiska času nahradiť v danom termíne.

6. VŠEOBECNÉ PRÁVA A POVINNOSTI

Každý nájomca alebo objednávateľ bol plne poučený, oboznámený s obchodnými podmienkami a súhlasí s každým výrokom, ktorý je uvedený vo VOP alebo vo vzájomnej zmluve pri dodávaní služby, ktorá sa overuje podpismi oboch strán. Nie je v kompetencii nájomcu podávať proti týmto podmienkam odvolanie ani sťažnosť, keďže tieto podmienky akceptoval podpisom zmluvy alebo prečítaním VOP, ktoré sú voľne dostupné na našom webe.


Tieto obchodné podmienky a všetky súčasti sú platné v aktuálnom roku 2024 a nadobudli platnosť 01.01.2024.